ІЗЮМСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Н А К А З
06.10. 2011 р. м. Ізюм № 187
Про заходи щодо запровадження
Закону України «Про доступ
до публічної інформації» у
Ізюмському професійному ліцеї
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою упорядкування процедур доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні та розпорядженні адміністрації Ізюмського професійного ліцею
НАКАЗУЮ:
- Затвердити:
1.1 інструкцію щодо процедури подання та розгляду запиту на інформацію, розпорядником якої є адміністрація Ізюмського професійного ліцею , (Додаток 1);
1.2 форму запиту на інформацію, поданого у письмовій формі (для фізичних осіб) (Додаток 2);
1.3 форму запиту на інформацію, поданого у письмовій формі (для юридичних осіб) (Додаток 3);
1.4 форму запиту на інформацію, поданого у письмовій формі (для об’єднання громадян) (Додаток 4);
1.5 інструкцію щодо заповнення форми електронного запиту на інформацію (додаток 5);
1.6 форму запиту на інформацію, поданого в електронній формі (Додаток 6);
1.7 форму запиту на інформацію, поданого в усній формі під час особистого прийому чи по телефону та в порядку ч.7 ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (Додаток 7);
1.8 форма журналу обліку запитів на інформацію (Додаток 8);
1.6 перелік відомостей, що становить службову інформацію адміністрації Ізюмського професійного ліцею (Додаток 9).
- Визначити:
– спеціальним місцем для роботи запитувачів з документами що містять публічну інформацію, чи їх копіями, забезпечивши їх можливістю фотографування, копіювання, сканування документів та запису на будь-які носії інформації, для прийняття інформаційних запитів кабінет відділу кадрів № 1, на першому поверсі навчального корпусу №1 Ізюмського професійного ліцею (м. Ізюм, вул. Лізи Чайкіної, буд.24);
– телефонний номер (05743) 2-11-00 для прийняття запитів на інформацію, поданих в усній формі;
– номер факсу (05743) 2-11-00 для прийняття запитів на інформацію, поданих факсом та надання на них відповідей;
– електронну адресу [email protected] для прийняття запитів на інформацію, поданих в електронній формі та надання на них відповідей;
– офіційний веб-сайт Ізюмського професійного ліцею www.ipl.ucoz.ua.
- Запровадити облік письмових запитів на інформацію та відповідей на інформаційні запити за окремою реєстраційною книгою.
Методисту Жерліциній А.М. в термін до 15.10.2011р. внести зміни до номенклатури справ ліцею .
- Призначити з числа працівників посадових осіб, відповідальних за організацію доступу до публічної інформації;:
– інспектора з кадрів Булавенко Юлію Іванівну ( забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації, опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію, розпорядником якої є адміністрація Ізюмського професійного ліцею) ;
– методиста Жерліцину Антоніну Миколаївну (підготовка публічної інформації для розміщення на web- сайті ліцею);
– викладача Гудкова Богдана Володимировича (розміщення публічної інформації на web- сайті ліцею).
- Заступникам директора з НР Чуповій В.В., з НВР Солов’ю О.В., з НВихР Машкову О.М., методисту Жерліциній А.М. в термін до 15.10.2011р. внести відповідні зміни до посадових інструкцій посадових осіб, відповідальних за організацію доступу до публічної інформації;
– відпрацювати систему надання відповідної інформації, а також механізм погодження надання інформації з відповідальною особою;
– здійснити підготовку відповідних матеріалів, що підлягають оприлюдненню як публічна інформація, та надати їх особі відповідальній за забезпечення доступу до публічної інформації;
– забезпечити надання та оприлюднення публічної інформації, що створюється, отримана або знаходиться у володінні адміністрації Ізюмського професійного ліцею, за погодженням з директором ліцею.
- Інспектору з кадрів Булавенко Ю.І. організувати роботу з підготовки відповідей на інформаційні запити відносно публічної інформації, що створена, отримана або знаходиться у володінні розпорядника інформації до 09.05.11 та після 09.05.11 з дотриманням строків розгляду запитів на інформацію, передбачених ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Надавати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, повідомив запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
- Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит особисто, його має оформити визначена відповідальна особа з питань запитів на інформацію, яка обов’язково повинна зазначити в запиті своє ім’я, контактний телефон та надати копію запиту особі, яка його подала.
- Секретарю – друкарці Глущенко Р.П. запити на інформацію, що надходять на адресу ліцею, приймати, попередньо опрацювати, реєструвати в журналі реєстрації вхідної кореспонденції та невідкладно передавати директору ліцею та його заступникам (відповідно до розподілу обов’язків між ними) для отримання відповідної резолюції та визначення виконавця.
- Методисту Жерліциній А.М., викладачу інформатики Гудкову Б.В.розробити структуру розділу сторінки щодо публічної інформації на офіційному веб-сайті Ізюмського професійного ліцею та внести відповідні зміни до розподілу функціональних обов’язків директора, заступників директора, методиста та посадової інструкції особи, відповідальної за реєстрацію та облік запитів.
- Відповідальним за організацію доступу до публічної інформації урозділу сторінки щодо публічної інформації на офіційному веб-сайті Ізюмського професійного ліцею розмістити:
1) дані про:
- місце розташування, поштова адреса, адреса електронної пошти для надсилання електронних запитів для отримання інформації, номер телефону відповідальної особи;
- прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти директора ліцею та його заступників;
- розклад роботи та графік прийому громадян у ліцеї;
- наявність вакансій, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку Ізюмського професійного ліцею;
3) інформацію про нормативно-правові засади діяльності ліцею;
4) дані про порядок складання та подання запиту на інформацію;
5) відомості про систему обліку, види інформації, що знаходяться у володінні ліцею;
6) звіти, у тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;
7) інші відомості про діяльність ліцею, які належать до публічної інформації.
Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв’язку з цим.
На офіційному веб-сайті ліцею та інформаційних стендах в приміщенні ліцею розмістити:
1) умови та порядок отримання публічної інформації про діяльність ліцею;
2) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність ліцею.
- Відповідальному за забезпечення доступу до публічної інформації Булавенко Ю.І. забезпечити створення та оприлюднення повної бази даних щодо публічної інформації Ізюмського професійного ліцею до 10 листопада2011 року.
- Провести 31 жовтня 2011 року інструкційно – методичну нараду на тему : «Запровадження Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- Оприлюднити цей наказ на інформаційних стендах ліцею та на офіційному веб-сайті Ізюмського професійного ліцею в мережі Інтернет в термін до 10 листопада 2011 року .
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Ізюмського
професійного ліцею Л.В. Колесник
Підготувала : Жерліцина А.М.