Здоровим бути здорово!

Одним із найбільш ефективних засобів і методів, які сприяють розвиткові рухових здібностей дітей, прививають стійкий інтерес до занять фізичними вправами є   ігровий   та змагальний  методи  проведення уроків фізичної культури.

5 березня 2014 року викладач фізичної культури та здоров’я першої категорії Соболева Юлія Валентинівна провела відкритий урок з учнями групи  К-310 «Кухар, кондитер» на тему : «Гімнастика».

Девіз уроку : «Здоровим бути здорово!»

Тип уроку – Урок вдосконалення знань, навичок, умінь.

Вид уроку: урок-гра.

Мета заняття: Вдосконалювати навички виконання вивчених вправ біля опори.  Вдосконалювати навички виконання вивчених вправ з ритмічної гімнастики. Вдосконалювати навички виконання вивчених вправ з художньої гімнастики.

Скласти навчальний норматив – тест на гнучкість.

Великий український педагог В.Сухомлинський зазначав:

“У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості”.

Викладач у доступній і цікавій формі, використовуючи інноваційні педагогічні технології, мультимедійну підтримку, ознайомила учнів із гімнастикою. Розповіла учням, що спортивна гімнастика є олімпійським видом спорту. Гімнастика (від грец. «гімназо» – навчаю, треную) – система тілесних (фізичних) вправ, яка склалася у Давній Греції за багато віків до нашої ери. Метою гімнастики були загальний всебічний фізичний розвиток та самовдосконалення. У процесі уроку Юлія Валентинівна  застосувала ігрові методи з метою інтенсивності передання інформації, можливості розвитку самостійності, оволодінні навичками застосування знань та умінь.

soboleva.urok.

soboleva-urok.

При проведення гри –  медитації  для релаксації учнів викладач вдало використовувала можливості мультимедійного екрану.

На уроці була організована чітка робоча атмосфера.

Було проведено гімнастичну вікторину з питань:

– який снаряд зображено на екрані ?

– який снаряд зображено на фото?

– який снаряд зображено на екрані ?

– який снаряд зображено на фото ?

– який снаряд зображено на екрані ?

– як називається вид програми спортивної гімнастики ?

– як називається вид програми спортивної гімнастики?

– як називається вид програми спортивної гімнастики?

На екрані були показані відео фрагменти всіх гімнастичних елементів. Викладач звернула увагу учнів на положення рук, ніг, спини.

Для успішного складання власної комбінації на екрані учні побачили орієнтовні комплекси гімнастичних комбінацій, які допоможуть їм створити власну комбінацію.

В ході уроку були проведені гімнастичні естафети, гра на увагу «Роби так, роби етак!».

Такі уроки виховують естетичні погляди, формують культуру рухів.